Rick

Ideeen, reviews en de top 10

Kijk eens aan, ik denk dat de site nu ongeveer en weekje online staat en dus is het tijd voor een korte update. Ik ben blij dat ik de review van het eerste album van de Noisecontrollers al zo snel heb kunnen afronden. Het schrijven viel mij 100% mee en ik was eigenlijk binnen een paar uurtjes klaar, geen straf met zo’n lekker album knallend uit je speakers ;)

Ideeën, ideeën en nog eens ideeën

Tijdens het schrijven kreeg ik ook meer gevoel voor welke kant ik op wil met deze blog, dat bestaat voor mij uit twee dingen. Op de eerste plaats is het gewoon tof om kennis en mijn mening te delen met andere, denk hierbij aan reviews, de top 10, etc. Gewoon content waar de Hardstyleliefhebber iets aan heeft. Dat is dan ook gelijk mijn tweede doel, interessante mensen leren kennen, mensen met dezelfde passie voor de muziek.

Op dit moment ben ik vooral bezig met het verder uitwerken van de blog. Denk daarbij aan bijvoorbeeld het ontwerpen van een logo, opzetten van de social media activiteiten en het schrijven van nieuwe artikelen. Erg veel tijd heb ik niet, maar toch reserveer ik dagelijks tijd voor dit kindje.

Reviews

Dit is toch wel een onderwerp waar ik me veel op wil gaan richten met dit blog.  Op internet circuleren natuurlijk al regelmatig reviews bij nieuwe albums of events. Vaak zijn deze imo niet echt te pruimen, weinig kritisch en matig onderbouwd. Nu zeg ik niet dat ik het op dit moment beter kan (feedback is natuurlijk erg gewenst!), maar ik ben wel van plan dit (en kwalitatief goede content schrijven in het algemeen) te leren en mezelf eigen te maken.

Top 10

Verder wil ik ook het draaien weer wat meer op gaan pakken. Ik zat te denken aan een podcast met een soort van top 10 tracks van de maand. En dan niet de top 10 van Hardstyle.com of dance-tunes, nee, tracks van dat moment die ik vet vind. Gewoon simpel, elke maand een gemixte lijst van de klappers op dat moment en misschien aan het einde van het jaar wel een jaarmix. Eerst maar eens – al is het nu al bijna halverwege maart – de mix voor februari in orde zien te maken.

Tot slot

Zoals je hoort zit ik dus vol ideeën over hoe ik deze site invulling wil gaan geven. Maar het tot een succes maken van dit alles kan ik natuurlijk niet alleen, daarvoor heb ik jullie nodig!

Heb je opmerkingen, vragen, suggesties en ga zo maar door, reageer! Ik zou het enorm waarderen!